יום שני, 8 ביוני 2009

הטיול נדחה לשבת ה-13/6

מפת המסלול:

שעת המפגש תהיה: 08:30 בבוקר בחניון נחל פרת. הכניסה בתשלום של כ-30 ש"ח
נתחיל בארוחת בוקר המבוססת על מה שכל אחד יביא.
אפשר גם להביא כריכים למסלול עצמו.
במהלך המסלול נעשה הפסקת תה.
לאורך המסלול יש בריכות שאליהן נכנס - לכן רצוי להביא בגדי ים, מגבות, קרם הגנה ובגדים להחלפה.
יתכן שבחלק מהזמן נלך במים - צריך להצטייד בנעליים מתאימות או סנדלי שורש.
ארוחת צהריים בסיום - על בסיס מה שכל אחד יביא.

הוראות הגעה:
מירושלים נוסעים על כביש מספר 1 מזרחה לכיוון ים המלח. חולפים על פני הפניות למעלה אדומים, למישור אדומים ולכפר אדומים, פונים שמאלה לכביש 437 לכיוון ענתות. נוסעים כ-5.5 קילומטר בכביש מתפתל ופונים ימינה לישוב ענתות. בתוך הישוב נוסעים על-פי השילוט לעין פרת, נכנסים לשמורה ויורדים עם המכונית לחניון [1] – נקודת ההתחלה של המסלול

הטיול יתקיים בחג השבועות, יום שישי ה-29/5. (כדי להשאיר לנו את שבת להתאוששות).
המסלול הפעם לנחל פרת עליון. (את התחתון עשינו לפני שנה ולצערינו לא השלמנו אותו עקב פציעה של אחד הנערים)
נחל פרת עליון מתחיל בשמורת טבע שהכניסה אליה בתשלום וניתן יהיה לשבת שם לארוחת הבוקר המסורתית.
במסלול עצמו מים ומספר בריכות.
קישור למסלול:
פרטים נוספים אשלים לפני הטיול.
אני כבר מכין אתכם ששעת המפגש תהיה מוקדמת יחסית על מנת שלא נהיה לחוצים במסלול.
למי שלא יהיה חשק לעשות את כל המסלול, יכול ללכת לבריכה הקרובה לנקודת ההתחלה ואח"כ לחזור לתפוס זולה. (ולשמור לנו מקום).
המסלול מחייב הקפצת רכבים.